بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
ASSALAMUALAIKUM
SENTUHAN SENI YANG KREATIF.


AKAN SANGAT DIPERLUKAN PADA MUSIM 
TERTENTU UNTUK MENYERI SESUATU MAJLIS
YANG DIADAKAN




15 ulasan - "UKIRAN DAN GUBAHAN BUAH-BUAHAN...CANTIKNYA..."

Fiza Rahman delete icon 23 April 2014 10:22 PG

Kretif dan seninnya tgk org yg membuatnya.

paridah delete icon 23 April 2014 11:09 PG

betul tu fiza...tq.

Yobert Parai delete icon 23 April 2014 11:14 PG

pintar sekali Mbak yang buat, bagus semua, perlu telaten tuh bikinnya

paridah delete icon 23 April 2014 11:20 PG

hahaha...mbak pandai update pic jer...tq Yobert Parai.

Nick Nashram delete icon 23 April 2014 1:58 PTG

cantik pulak tu diorang buat.
nak makan pun mesti fikir 2 3 kali..haha

paridah delete icon 23 April 2014 2:15 PTG

ya cantik tu..nick bolehlah perhati2 mana nak tahu nak hias majlis makan beradab nanti kan...tq Nick Nashram.

aizamia3 delete icon 23 April 2014 3:25 PTG

teringat.. tiap kali kami buat makan2 besar kat rumah pasti kawan en. suami a.k.a jiran kat rumah akan deko buah-buahan.. memang ohsemlah.. ;)

Kesuma Angsana delete icon 23 April 2014 4:06 PTG

mmg tangan2 yang kreatif & berseni ni kak !

Sylarius Yusof delete icon 23 April 2014 4:13 PTG

Kreatif betul. Bukan calang-calang tangan seni nak buatnya. Tapi yang bagusnya seni hiasan buah-buahan ni, kalau tersilap, boleh terus telan masuk perut je. Hehehe, takda pembaziran.

paridah delete icon 23 April 2014 4:31 PTG

yeke mesti berbakat n kreatif sekali kawan aizamia3 tu ya...tq sudi singgah karyaku...

paridah delete icon 23 April 2014 4:35 PTG

betul tu kalau xkreatif jadi rojak jer...tq Kesuma Angsana.

paridah delete icon 23 April 2014 4:43 PTG

ya tangan seni yg pandai menggubah n mengukir ni jarang dimiliki semua orang hanya yg berbakat saja....tq Sylarius Yusof.

❤Kamsiah❤ delete icon 23 April 2014 5:10 PTG

bakat yg boleh buat duit ni...hantaran tunang,kawen semua...
rasa nak ngap2 ja anggur tu...

paridah delete icon 23 April 2014 6:39 PTG

betul tu...boleh buat bisnis musim org kahwin r tunang....tq Khamsiah.

Yun Sing delete icon 1 Mei 2014 12:39 PTG

Kreatifnya :D

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”