بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
ASSALAMUALAIKUM...

SALAM JUMAAT YANG MULIA...






PIC NORI KOMIKO

20 ulasan - "SELAMAT DI DUNIA DAN AKHIRAT..."

Kakzakie delete icon 18 April 2014 10:24 PG

Ruginya jadi isteri yg dibanggakan suami hanya kerana kecantikan.. Takutnya.

Qiamullail kakak jujur ni jarang mampu melakukannya. Lepas tahajjud selalu terus tidur balik sampai subuh..

Mizz Aiza delete icon 18 April 2014 10:30 PG

takutnya jika kahwin dengan lelaki macam tu..

terima kasih di atas perkongsian ini kak paridah..

Yobert Parai delete icon 18 April 2014 11:12 PG

Perkongsian yang bagus Mbak :)

paridah delete icon 18 April 2014 11:13 PG

suami harus mengasehi isterinya total keseluruhannya...itukan jodohnya. pada akak amalan qiamulail mesti diaktifkan tumpang msh kuat n bertenaga...banyak2kan ibadahnya....tq Kakzakie.

paridah delete icon 18 April 2014 11:19 PG

wc..lelaki juga memilih wanita soleh sempurna utk pasangannya...wanita pun kena pilih2 juga...tq Mizz Aiza.

paridah delete icon 18 April 2014 11:21 PG

terima kasih Yobert Parai...insya Allah...

Friska Lee delete icon 18 April 2014 1:15 PTG

selamat didunia dan akhirat semua pasti mau jadi banyak-banyak beribadah saja sis pariddah .

paridah delete icon 18 April 2014 2:00 PTG

ya banyakkan ibadahnya...tq Friska lee..lama xnampak hilang kemana...

Kesuma Angsana delete icon 18 April 2014 3:55 PTG

very gd sharing ni kak TQ

Fiza Rahman delete icon 18 April 2014 4:41 PTG

Salam ptg jumaat kak. Mekasih atas perkongsian.

Sylarius Yusof delete icon 18 April 2014 4:46 PTG

Dapat suami yang jadikan isteri umpama trofi ni memang satu sen tak guna. Tapi selalunya yang buat gini, orang-orang kaya dan mementingkan status je la. Orang biasa-biasa, jarang nak buat perangai cenggitu.

paridah delete icon 18 April 2014 5:01 PTG

yeke...isteri buat hiasan pandangan majlis jer yer...xpalah dah kayaraya kan...keperluan isteri bagi mrk cuma cenggitu heh..heh..tq Sylarius Yusof moga kshtn dh pulih sediakala.

paridah delete icon 18 April 2014 5:04 PTG

wsalam fiza wc...berkongsi utk menafaat bersama....tq Fiza Rahman.

paridah delete icon 18 April 2014 5:05 PTG

sharing is caring...tq Kesuma Angsana.

Yun Sing delete icon 18 April 2014 5:37 PTG

:)

Sis Vee delete icon 18 April 2014 6:14 PTG

semoga bakal suami saya melihat saya melalui sisi islam .

Fiu S delete icon 19 April 2014 4:30 PG

simple post but, but it is very solid and useful

paridah delete icon 19 April 2014 8:04 PG

insya Allah...tq Fiu S

paridah delete icon 19 April 2014 8:06 PG

tq Yun Sing.

paridah delete icon 19 April 2014 8:08 PG

insya Allah...sudah bertemu orgnya sis vee...tahniah...tq.

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”