بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

CANTIK KAN...
TIKA REMAJA RAMAI
ANAK-ANAK GADIS YANG SUKA BERAMBUT PANJANG
BAK MAYANG MENGURAI
TAMPAK AYU DAN FEMININ SEKALI...
TAPI KALAU KEBETULAN BERTEMU SEKUMPULAN
GADIS BERAMBUT PANJANG MENGURAI BEGINI LEWAT DINIHARI
MAHU TAK CUKUP TANAH BERLARI HEH..HEH..

20 ulasan - "PUTERI MAYANG MENGURAI HEH...HEH.."

Muhammad Khairuddin Lim delete icon 21 April 2014 11:14 PTG

Cantik menawan..

Yobert Parai delete icon 22 April 2014 12:00 PG

Malah saya jadinya kok seram ya Mbak :D

Fiu S delete icon 22 April 2014 1:05 PG

klo lewta dinihari itu mah hantu ...... hahahahahahaha

Sylarius Yusof delete icon 22 April 2014 8:41 PG

Panjang betul rambutnya. Nak jaganya tu mesti susah.

Irfa delete icon 22 April 2014 9:17 PG

masa kecik smpi remaja, mak tak izinkan sy potong rambut
rambut saya sampai pinggang
bila sy dah keluar rumah bekerja, sy potong tanpa pengetahuan mak
balik kg je asik bertuala sepanjang hari, lama2 mak saya tahu
apa lagi.. kena bebel sepanjang malam
hihi

notie delete icon 22 April 2014 9:46 PG

Wow panjangnya rambut dia... zaman sekarang dah susah nak jumpa perempuan rambut panjang, kalau ada pun buat iklan shampu hehehehe.

Kesuma Angsana delete icon 22 April 2014 10:11 PG

mula2 tengok KA rasa seriaulah pulak hehehe

paridah delete icon 22 April 2014 10:29 PG

cantik sekali...tq Muhammad Khairuddin Lim..

paridah delete icon 22 April 2014 10:30 PG

yeke..mengusik sesekali heh...heh...tq Yobert Parai.

paridah delete icon 22 April 2014 10:32 PG

hahahahaha...hantu ya..tq Fiu S

paridah delete icon 22 April 2014 10:34 PG

susah nk jaga rambut panjang ni..tapi mahkota wajah yg indah....tq Sylarius Yusof.

paridah delete icon 22 April 2014 10:42 PG

wah panjangnya rambut irfa mesti sayang bila dipotong mak irfa yg dh biasa tengok wajah ayu anaknya berambut panjang mestilah terkilan tu yg membebel tu...tp kita bila dh kerja semuanya nk cpt berambut panjang ni menyusahkan pula ya...tq irfa.

paridah delete icon 22 April 2014 10:46 PG

betul tu..jarang dpt ditemui gadis yg suka berambut panjang begini..kalau terpandang terpesona sekali...tq notie.

paridah delete icon 22 April 2014 10:48 PG

seram pulak ya..heh..heh..samalah kita...tq Kesuma Angsana.

Bin Muhammad delete icon 22 April 2014 12:35 PTG

Terperanjat saya tengok gambar ni! Terus meremang bulu roma! haha...
Teringat mak saya, dulu2 rambutnya macam ni le...

paridah delete icon 22 April 2014 2:29 PTG

ha..ha..ha..mengusik sesekali...orang dulu2 mmg suka berambut panjang sbb senang nak menyanggulnya di tengah kepala tika sibuk bekerja...tq Bin Muhammad.

Aku Penghibur delete icon 22 April 2014 2:55 PTG

wahh panjangnya rambut tu .. nak jaga mesti rumit dan klau malam2 pasti seram

paridah delete icon 22 April 2014 5:53 PTG

yeke...hilang cantiknya timbul seram pula ya...tq acik Aku Penghibur.

Yun Sing delete icon 23 April 2014 8:22 PTG

Haha.. dulu rambut kami pun panjang.. Tapi tak panjang sampai camtu laa.. Satu hari tu ada program dekat sekolah waktu malam.. Pergi mandi dekat asrama pastu rambut tak kering jalan camtu.. Ada yang terkejut.. XD

paridah delete icon 23 April 2014 10:09 PTG

yeke..mesti ayu n comel kan...rambut panjang bersibai berjalan mlm hari tentulah menakutkan yg mandangnya...tq Yun Sing.

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”