بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
· ASSALAMUALAIKUM

Catatan Dato' Idris Buang....
HARAPAN KITA untuk mencari MH370 nampaknya semakin sukar...Usaha SAR sekarang bergantung kepada satu alat khas iaitu BLUEFIN 21 yang diharap boleh mengesan kotak hitam pesawat didasar lautan Hindi yang kedalamannya mencecah hingga 7 kilometer jauhnya dari pemukaan air.Semoga usaha ini dirahmati Allah dengan kejayaan menemui pesawat dan kotak hitamnya itu.Aameen.

36 comments - "MENCARI YANG HILANG..."

Bin Muhammad delete icon 15 April 2014 at 15:08

Selagi masih ada kemampuan dan cara...usaha perlu diteruskan agar yg hilang terbukti dan misteri ada jawapannya. Doakan yg terbaik... amiin.

Khai♥Rin : anies delete icon 15 April 2014 at 15:28

mengharap segalanay akan berakhir dgn baik aminnn

paridah delete icon 15 April 2014 at 17:30

insya Allah bersama usaha n segala kemampuan moga terungkai misterinya selama ini

paridah delete icon 15 April 2014 at 17:33

kita doakan akan segera ditemukan jawapan yg dicari... tq Khairin anies n Bin Muhammad.

nohas delete icon 15 April 2014 at 19:56

teknologi + doa..InsyaAllah, berhasil...

Fiu S delete icon 15 April 2014 at 22:03

Aaminn .....mudah2an seegera diberikan titi terang darinNya....

~Kak Nah Backyard (^_^)~ delete icon 15 April 2014 at 22:25

manusia hanya merancang..Allah penentu segala..berdoalah moga Allah mempermudahkan segala urusan

SmuaInfo delete icon 15 April 2014 at 23:23

Semoga proses pencarian mendapatkan titik temu yang baik ya :)

Vee Sandi delete icon 15 April 2014 at 23:48

sekarang ni cuma blh harap kuasa Allah jer . klu DIA nak , pasti akan jumpa .

Pha Is delete icon 16 April 2014 at 02:35

smoga pencarian ini berjaya..

Sobri Yaacob delete icon 16 April 2014 at 08:27

semoga dipermudahkan dalam urusan pencarian.. kita truskan berdoa..
digix3

paridah delete icon 16 April 2014 at 09:54

insya Allah teknologi berserta doa n usaha...mudah2an bertemu pengakhirannya...tq nohas.

paridah delete icon 16 April 2014 at 09:56

insya Allah moga setiap usaha diberkatinya....tq Fiu S.

paridah delete icon 16 April 2014 at 10:00

perancangan Allah yg terbaik tentunya...insya Allah setiap usaha dipermudahkan moga2...tq Kak Nah Backyard.

paridah delete icon 16 April 2014 at 10:02

insya Allah...moga2 begitu harapan kita sesungguhnya...tq Semuainfo.

paridah delete icon 16 April 2014 at 10:10

Kuasa Allah penentu segalanya..insyaAllah kita doakan penemuan yg diharapkan...tq Vee Sandi.

paridah delete icon 16 April 2014 at 10:11

insya Allah..moga2 apa yg dicari ditemui....tq Pha Is.

paridah delete icon 16 April 2014 at 10:15

insya Allah...moga doa2 kita yg berterusan menyingkap hijab misteri selama ni....tq sobri rajin klik2 selalu..

Dwi Alfina delete icon 16 April 2014 at 10:40

semoga secepetnya di temukan pesawat MH370 ..

paridah delete icon 16 April 2014 at 10:46

insya Allah...mudah2an segera ditemukan..tq Dwi Alfina.

Pri Enamsatutujuh delete icon 16 April 2014 at 10:58

Opini media semakin berkembang dan semakin memperbanyak asumsi-asumsi. Tidak sedikit yg meragukan jika MH370 "hanya" kecelakaan.

Namun, semuanya itu wallahu a'lam. Kita hanya harus berdoa agar masalah apapun yg menimpa MH370 agar semakin jelas terkuak kebenarannya.

Kakzakie delete icon 16 April 2014 at 12:08

Jujur hati kecil kakak rasa macam bukan ada di situ aje. Macam MH370 tu ada atas darat lagi. Entahlah hati kakak ni terikut-ikut spekulasi yg baaaaaayak sebenarnya. Tapi kakak terus berdoa moga Allah berikan petunjuk dari misteri MH370 ini.

Fiza Rahman delete icon 16 April 2014 at 12:54

Masih mengharap perkhabaran yg baik. Smoga usaha mencari dipermudahkan olehNYA.

Liza Licha delete icon 16 April 2014 at 13:42

harapnya semua di permudahkan :)

babYpose delete icon 16 April 2014 at 14:28

Bertawakal, inshaAllah

paridah delete icon 16 April 2014 at 15:05

pendapat2 media itu pelbagai...sukar juga nak mempercayai andaian2 mrk. Hanya Allah yg maha mengetahui...lambatlaun Allah pasti membongkar kebenarannya...doakan setiap usha pencarian MH370 Allah permudahkan..tq Pri Enamsatutujuh sudi singgah karyaku.

paridah delete icon 16 April 2014 at 15:17

kak juga merasa spt kakzakie...selalu merasakan pesawat ini masih berada dimana-mana n mendoakan Allah memelihara keselamatan pesawat bersama mrk yg berada di dalamnya....tq Kakzakie.

paridah delete icon 16 April 2014 at 15:47

insya Allah kita doakan bersama...tq Fiza Rahman.

paridah delete icon 16 April 2014 at 15:49

ya kita doakan begitu...tq Liza Licha.

paridah delete icon 16 April 2014 at 15:58

ya bertawakal, berserah, berdoa n berusaha..insya Allah...tq babYpose.

Nayla Dyayu delete icon 16 April 2014 at 16:01

Aamiin... Semoga dimudahkan...

paridah delete icon 16 April 2014 at 21:59

ya moga ALLAH permudahkan....tq Nayla Dyayu sudi singgah karyaku.

Kesuma Angsana delete icon 17 April 2014 at 10:02

Masih tetap mengharap & berdoa kan kak... Adik pun saban hari duk tanya, bila lah nak jumpa ni !

paridah delete icon 17 April 2014 at 14:27

benar tu jangan berhenti berdoa....insya Allah doa adik n yg lain Allah pasti berkahi...tq Kesuma Angsana.

Yun Sing delete icon 18 April 2014 at 18:10

Harap-harap dapat ditemui :')

paridah delete icon 19 April 2014 at 08:01

insya Allah tq Yun Sing.

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”