بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
ASSALAMUALAIKUM



KORANG BACA SETERUSNYA KAT BLOG KJEE http://www.dapurkakjee.com/ MESTI GELAK TERGULING-GULING.




16 comments - "GELAK-GELAK SIKIT HUJUNG MINGGU..."

puteri kasih delete icon 19 April 2014 at 12:59

tak pasal-pasal tersalah orang...hehe :)

paridah delete icon 19 April 2014 at 13:08

suka2 melawak tu...tq puteri kasih.

~Kak Nah Backyard (^_^)~ delete icon 19 April 2014 at 17:30

Karam Singh Walia.. sinonim dengan pepatah dan peribahasa melayu..dah lama xkelihatan dekat tb,..

Yun Sing delete icon 19 April 2014 at 19:59

Hahhaa xD

Febri Gamesoft - www.mas-feb.com delete icon 19 April 2014 at 20:40

tak tunggu yang seterusnya gan

paridah delete icon 19 April 2014 at 21:13

betullah lama juga xnampak beliau ni di tv dgn gayanya yg sangat dikenali tu...tq Kak Nah Backyard.

paridah delete icon 19 April 2014 at 21:15

kan dh gelak besar...tq Yun Sing.

paridah delete icon 19 April 2014 at 21:16

terima kasih Febri Gamesoft...nanti n3 baru ya...

Yobert Parai delete icon 19 April 2014 at 22:37

Nyimak artikel ini Mbak Paridah :)

Sobri Yaacob delete icon 19 April 2014 at 23:48

ai yoo..berapa tahun la org ni hdup kat malaysia..karpal sing dengan karan sing walia pun x kenal..ish2 ha..ha.. digix2

Muhammad Khairuddin Lim delete icon 20 April 2014 at 00:13

Ingat siapa itu...

paridah delete icon 20 April 2014 at 09:53

terima kasih Yobert Parai...

paridah delete icon 20 April 2014 at 09:56

kenal kot saja buat2 xkenal...tq Sobri rajn klik2 menabung.

paridah delete icon 20 April 2014 at 09:57

saja2 buat2 lupa tu..tq Muhammad Khairuddin Lim.

Pha Is delete icon 21 April 2014 at 19:37

kesian karam singh walia...
singgah menabung digi sini..:)

paridah delete icon 22 April 2014 at 06:51

xpasal2 terkena ya...tq Pha Is rajin klik2 menabung...

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”