بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

ASSALAMUALAIKUM...

WALAU KITA SERIUS MENANGANI MASALAH YANG MEMBEBANI KITA DAN KITA TIDAK PUTUS-PUTUS BERDOA AGAR ALLAH SEGERA MERUNGKAI BUHUL PERMASALAHAN YANG PENUH MISTERI INI TAPI KITA PERLU SELESAKAN DIRI AGAR TIDAK TERLALU STRESS. DENGAN ITU TUBUH KITA MAMPU BERFIKIR NORMAL DAN RASIONAL SAMBIL SENYUM-SENYUM SEDIKIT...KAN HEH..HEH..

Missing MH370

22 comments - "SENYUM SIKIT EH..."

Kakzakie delete icon 13 March 2014 at 12:11

Tak terdaya nak senyum sikit tapi tersenyum besar pulak jadinya hihi...

Sobri Yaacob delete icon 13 March 2014 at 12:12

ni saya stuju sis..byak sngat wat spekulasi.. baik p wat keja elok.. :P

Nick Nashram delete icon 13 March 2014 at 12:16

setiap orang ade spekulasi sendiri pasal ne..
kalo tanya saya, diam je la..huhu
just wait and see.

Mizz Aiza (Dunia Kecil) delete icon 13 March 2014 at 13:34

hehe.. lucu pula membacanya.. :D

Khai♥Rin : anies delete icon 13 March 2014 at 14:21

ekkeeke..betul2

paridah delete icon 13 March 2014 at 14:46

gelak2 sikit kan....tq Khairin annies.

paridah delete icon 13 March 2014 at 14:54

ya...sesekali senyum2 sikir r gelak2 kecil...tq Mizz Aiza.

paridah delete icon 13 March 2014 at 14:57

yes just wait n see..sbb spekulasi mcm2 tu memeningkan....tq Nick Nashram.

paridah delete icon 13 March 2014 at 15:01

kita masing2 ada tugas n kerja so biar missi mencari tu pada mrk yg ditugaskan tu n Allah mempermudahkan semua tugasan mrk..kita jgn menyibuk....tq Sobri Yaakob.

paridah delete icon 13 March 2014 at 15:07

senyum2 sikit dah kakzakie...agar wajah berseri n xlah tegang serius...tapi sy tengok dlm sidang media yg serius tentang hal serius masih juga tercetus gelak r hilai tawa...tq Kakzakie.

BM delete icon 13 March 2014 at 15:11

Ini bukan ketawa sikit2..terus gelak besar dibuatnya. haha!
Ya! Kehidupan mesti diteruskan...biarkan mereka yg dipertanggungjawabkan terus berusaha, kita hanya mampu berdoa agar segalanya dipermudahkan...

Aku Penghibur delete icon 13 March 2014 at 16:31

hahahah lawak pun ada, yang paling tak boleh bla tu adalah siap panggil bomoh.. pelik2

paridah delete icon 13 March 2014 at 18:02

hmmm sedih n gelak seiring ya..betul tu walla yassir wala tu asir..in sya Allah...tq BM.

paridah delete icon 13 March 2014 at 18:07

macam2 cara org akan berfikir kalau terdesak kan...tapi bab bomoh yg pelik2 tu sapalah punya kerja ya...kalau nk menolong cara gitu buatlah kat dalam gua ker kan sapa pun xtahu...ni satu dunia tahu....tq acik Aku Penghibur.

diana delete icon 13 March 2014 at 21:13

heheh...tu la..sibuk je kan??

paridah delete icon 13 March 2014 at 21:27

heh..heh..heh..dia yg sibuk kita tergelak....tq diana.

Purnomo Jr delete icon 13 March 2014 at 22:39

Hehe..bisa buat obat stress ya kak :)

nohas delete icon 13 March 2014 at 23:54

gelak malam2...ada gak yg rajin buat analysis jawapan/statement...

paridah delete icon 14 March 2014 at 09:47

ya...heh...heh..gelak2 sikit...tq Purnomo Jr.

paridah delete icon 14 March 2014 at 09:49

ya...setiap yg kita kata akan ada yg menilainya...jgn fikir mrk just dengar saja...tq nohas.

acik idah delete icon 14 March 2014 at 14:47

Hehehe.. sempat jugak dorang nie buat lawak yer.. :D

paridah delete icon 14 March 2014 at 16:17

ya gelak2 sikit, sambil komen kritis kan...tq acik idah.

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”