Saturday 16 November 2013

ASSALAMUALAIKUM ...SALAM SEJAHTERA....



NERAKA & SYURGA itu adalah benar -kedua-duanya sedang taat menunggu untuk dihuni manusia kelak selepas AlQiyamah.Manakah pilihan anda sebagai destinasi terakhir atau 'permanent address' anda buat selama- lamanya? Kepada yang belum sedar,berhentilah membuat maksiat, apajuanya, kecil atau pun besar.Mudah-mudahan ada yang membaca posting ini terus mendapat keinsafan & bertaubt...dan kepada yang belum beriman, kita doakan agar berjaya di pilih oleh Aklah swt untuk mendapat Hidayah dariNya.Takutlah pada azabNya. Insaf dan menginsafilah kita sama-sama agar Allah swt menempatkan kita sama sekampong di SYURGA-NYA nanti. Aameen Ya Rabbil Alameen ! Salam Subhi !

    BACALAH AYAT INI DAN AYAT KURSI SAMBIL MELANGKAH MENUJU KE TEMPAT SOLATMU SEHINGGA MEMULAKAN SOLAT NESCAYA ALLAH MEMBERIKANMU GANJARAN PAHALA BERGANDA-GANDA IN SYA ALLAH...





2 comments:

  1. Tq di atas perkongsian...marilah berusaha sedaya upaya menambah saham akhirat..dgn fizikal, wang ringgit, idea, nasihat-nasihat yg baik, penulisan..

    ReplyDelete
  2. tq nohas...apa yg terdaya dilakukan hanya menulis melorong kearah kebaikan mudahan Allah menerima ibadat yg sedikit itu...

    ReplyDelete

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”

MyBloglist