بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
ASSALAMUALAIKUM....

 PIC FACEBOOK...

 CANTIK DAN HALUS BERSENI UKIRAN DAN GUBAHAN BUAH-BUAHAN YANG DIPAPARKAN DI SINI. MEMANG KREATIF SEKALI. BOLEHLAH MENCUBANYA SEKIRANYA BERCADANG MENGADAKAN SESUATU MAJLIS KERAIAN....






28 comments - "FRUITS ART"

BUNDA delete icon 12 January 2014 at 11:11

Tak tau nak cakap macam mna kagum sangat dengan hasil tangan yang kreatif ni

paridah delete icon 12 January 2014 at 11:26

ya cantik sangat kan...tq BUNDA.

SmuaInfo delete icon 12 January 2014 at 12:51

Buahnya bisa jadi hiasan yang keren ya, cantik :)

paridah delete icon 12 January 2014 at 13:17

ya diukir cantik untuk perhiasan majlis tertentu.....tq Semuainfo.

Mizz Aiza (Dunia Kecil) delete icon 12 January 2014 at 14:54

subhanallah.. cantik dan kreatif ukirannya.. sayang nak makan tu.. :D

paridah delete icon 12 January 2014 at 15:05

DH Diukir cantik2 sayang pula nk makan ya...tq Mizz Aiza.

Fahrizal Mukhdar delete icon 12 January 2014 at 17:19

Hehe.. betul sekali ... saya jadi enggan untuk memakannya ... haha. Tapi sudah ada fotonya kan? jadi makan saja ... fotonya masih bisa dipajang hehe

paridah delete icon 12 January 2014 at 18:03

ya betul tu ambil foto dulu then makan saja....tq Fahrizal Mukhdar...

Nick Nashram delete icon 13 January 2014 at 09:49

ni kalau dapat ni sayang nak makan.
seminggu duk simpan dalam peti je..hehe

Anonymous delete icon 13 January 2014 at 10:22

yeke...syg xmakan lama2 akan lasuh n dibuang....tq Nick Nashram.

Mizz Aiza (Dunia Kecil) delete icon 13 January 2014 at 11:00

betul tu kak.. :D

nohas delete icon 13 January 2014 at 11:01

kreatif betul pengukir buah ni..burung merak tu dibuat drp apa ye? yg putih tu, buah sengkuang ke?

paridah delete icon 13 January 2014 at 11:28

rugi tu xbaik membazir aiza.

paridah delete icon 13 January 2014 at 11:32

entahlah...boleh jadi sengkuang yg besar....ubi sengkuang mmg ada yg besar....tq nohas.

Dwi Alfina delete icon 13 January 2014 at 11:32

subhanallah indahnya ;) kreatif bangett, salute sama yg buat

BM delete icon 13 January 2014 at 12:34

Sungguh kreatif dan berseni sekali hasilnya... Nak makan pun sayang

paridah delete icon 13 January 2014 at 13:15

YA cantik kerna ketelitian n kerajinan pengukir penggubahnya....tq Dwi Alfina.

paridah delete icon 13 January 2014 at 13:19

kreativiti n kebolehan seseorang itu berbeza-beza n terbit hasil yg mengagumkan...tq BM

acik idah delete icon 13 January 2014 at 14:51

subhanallah... cantiknya... kreatif betul lar dorang nie...

Cumanya idah kurang bersetuju dengan ukiran nama allah pada buah tembikai tu... dah ukir nama allah tu takkan nak potong.. pastu makan... iskhh... dan pula nama allah tu bukan untuk dipamirkan sebegitu rupa... just my 2 cents kak..

Liza Licha delete icon 13 January 2014 at 14:54

suka yang merak tu.. nampak sangat susah nak buat. huhu..

Kesuma Angsana delete icon 13 January 2014 at 15:11

mmg kreatif sungguh kan akak.. & maaflah lama x menjgk, leps baik sakit mood berblog turut jatuh merundum lah ! !

paridah delete icon 13 January 2014 at 16:39

yalah idah...kreatif sekali ukiran mrk ni...kak teringat ustaz pernah bercerita saidina omar di zaman jahiliahnya membuat patung tuhannya daripada gandum n membakarnya kemudian dimakan pula...lalu saidina tertawa mengenangkan perbuatannya...tapi ukiran tu pada kulit luar saja n boleh dikikis jika hendak makannya....tq acik idah.

paridah delete icon 13 January 2014 at 16:42

ya merak tu nampak halus sgt ukirannya....tq Liza Licha.

paridah delete icon 13 January 2014 at 16:49

ya KA suka tengok ukiran buah2an yg cntik ni...baguslah KA dh sihat kak selalu doakan kshtan KA...xpalah berblog pelan2 ambil mood dulu....tq Kesuma Angsana.

Pha Is delete icon 14 January 2014 at 09:46

cantik..

paridah delete icon 14 January 2014 at 10:41

YEKE...TQ Pha Is.

Sobri Yaacob delete icon 14 January 2014 at 13:23

subhannallah amzing sis :)

paridah delete icon 15 January 2014 at 11:26

kreativiti yg mengagumkan...bukan semua yg boleh mengukir sebaik tu....tq Sobri Yaakob.

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”