بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

ASSALAMUALAIKUM
SALAM JUMAAT YANG MULIA...

Ustaz Don Daniyal
Tips Mudah Buat Para Isteri... 

Para isteri yang mithali, walaupun anda mepunyai pembantu rumah, pastikan juga Nasi yang dimakan oleh suami dan anak-anak itu dimasak dengan tangan isteri sendiri kerana "Air Tangan" isteri itu ada barakahnya. 

Pastikan ketika membasuh beras, tangan hendaklah sentiasa berpusing arah lawan jam (arah tawaf) dan ketika bilasan air beras yg akhir, selawat 7x dan niat ...



18 ulasan - "TIPS MUDAH BUAT PARA ISTERI..."

Yun Sing delete icon 21 Ogos 2014 10:11 PTG

Owh.. masak nasi pun ada caranya? Nice sharing ^^

paridah delete icon 22 Ogos 2014 11:31 PG

ya masak cara gini lebih sedap nasinya..heh..heh..tq Yun Sing.

acik idah delete icon 22 Ogos 2014 11:54 PG

Salam jumaat kak...

Selalunya idah sampai rumah... anak dah siap makan malam dah :)

babYpose delete icon 22 Ogos 2014 12:45 PTG

tuĺa masa bancuh air atau susu pun kan PI :)

Kakzakie delete icon 22 Ogos 2014 2:27 PTG

Bukan susah sangat pun kan PI.
Terpulang diri sendiri nak buat atau tak aje..

Sylarius Yusof delete icon 22 Ogos 2014 2:42 PTG

Bukan sekadar isteri je yang perlu ikut tips mudah ni, suami pun patut ikut juga. Sebab kadang-kadang pun suami pun kena juga bantu isteri masak nasik.

paridah delete icon 22 Ogos 2014 2:47 PTG

ya betul tu..ilmu yg mudah kalau diamalkan isteri/suami hasilnya subhanallah...tq Sylarius Yusof.

paridah delete icon 22 Ogos 2014 2:51 PTG

amalkan ilmu yg mudah dgn yakin...insya Allah kan kakzakie...tq

paridah delete icon 22 Ogos 2014 2:53 PTG

boleh...lakukanlah dgn yakin...tq babYpose.

paridah delete icon 22 Ogos 2014 2:54 PTG

carilah peluang dimasa yg sesuai...boleh tu...tq idah salam jumaat.

Ahmad Zu Mal Md Rayi delete icon 23 Ogos 2014 7:28 PTG

Zumal kekadang terlupa juga selawat masa masak nasi nie. Nice sharing ^_^

media2give delete icon 23 Ogos 2014 7:47 PTG

jika di amalkan dengan benar,pastilah manfaatnya akan terasa :)
visit back ya..

Purnomo delete icon 23 Ogos 2014 11:12 PTG

Terima ksh ya kak untuk kongsi nya :)

Nabil Fayadh delete icon 24 Ogos 2014 8:14 PG

ternyata ada caranya untuk menghidangkan makanan pada suami dan anak

paridah delete icon 24 Ogos 2014 11:20 PG

jadikan amalan agar xterlupa...tq zumal.

paridah delete icon 24 Ogos 2014 11:22 PG

insya Allah...hasilnya xterjangka...tq media2give.

paridah delete icon 24 Ogos 2014 11:25 PG

sama2 dik Purnomo berkongsi ilmu yg baik2..tq

paridah delete icon 24 Ogos 2014 11:28 PG

ya Islam itu indah n sempurna peraturan hidupnya tq Nabil Fayadh.

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”