بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم
KEPADA Ariani putera, isda islaily akma, fauziah samad, noorlaila ghafar dan semua kawan-kawan yg pernah mengintai blog ini dan seluruh muslimin muslimat diucapkan SELAMAT MENYAMBUT HADIRNYA ROMADHAN yang penuh barokah dan mengisinya dengan amalan-amalan yang dituntut. Bulan ini Allah sediakan untuk hamba-hambanya ganjaran-ganjaran pahala yang tidak terhitung.

Manafaatkanlah anugerah Allah itu sebaik mungkin sebab kita tidak pasti akan dapat bertemunya dan meraikannya lagi. Bersyukur sungguh kerana kita adalah antara insan-insan yang terpilih melalui detik-detik Romadhan ini.

Maaf bukan bertazkirah sekadar berbicara dengan hati dan diri sendiri.

Sempena Romadhan yang mulia mohon maaf semua kesilapan. Al-maklum tulisan/karya saya kadang-kadang tidak disukai dan tidak memenuhi citarasa semua. Juga tidak lupa ucapan terimakasih yang tidak terhingga kerana kesudian anlian melayari blog yang seadanya ini.

















j








j

2 ulasan - "Salam Romadhan"

Kjee delete icon 31 Julai 2011 11:17 PG

Salam Ramadhan juga buat Kak Paridah. Moga2 ibadat kita sepanjang bulan yang penuh keberkatan ini diterima Allah swt. Insya Allah.
Kami sekeluarga tidak dapat pulang menyambut puasa di kampung kerana Nadia kena buat persiapan exam pada hari Rabu dan Jumaat. Insya Allah selepas itu, kami pulang untuk berpuasa bersama keluarga di kampung Ulu Jempul.

paridah delete icon 31 Julai 2011 1:28 PTG

Salam Romadhan juga buat Jee. InsyaAllah moga2 kita dapat mengerjakan amal di bulan yang mulia ini dengan sempurna. Kalau berhajat berpuasa/berbuka di ulu jempol pulanglah. dapat juga kita berkumpul sekeluarga...

Terima kasih bersama Karyaku...Paridah Ishak. Komen anda amat dihargai... “Semoga Allah SWT akan membalas dirimu dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas dengan balasan yang terbaik.”